16. května 2018

Moje konvičková obsese

Na obloze jsou těžká mračna, déšť se konečně dostavil, a tak je ideální čas vám představit něco nového, co má s vodou hodně co do činění! Dešťová voda je ideální na zalévání a to se nejlíp dělá... nebudu vás napínat... krásnou konvičkou!!

Ano, přiznávám, trochu jsem propadla konvičkové obsesi. Naposledy to byly měděné konvičky Haws z Anglie.


měděná "Hawska"

Když on je prostě nedostatek těch, které by byly nejen funkční, ale i krásné na pohled. A tak mám pořád oči konvičkově na stopkách, a když zmerčím nějakou krásnou, tak ji prostě musím mít!

Vysvětluju si to tak, že si říkám, proč bych měla používat něco, co se mi nelíbí, navíc když to používám docela často? Podle mě by měla být konvička na květiny krásným doplňkem domácnosti, aby se na ní dobře dívalo i když zrovna neplní svou povinnost.


A tak jsem opět podlehla, když jsem narazila na úžasné dánské konvičky, tentokrát mosazné. Na rozdíl od měděných "Hawsek" jsou tyhle možná trochu modernějšího vzhledu, ale asi záleží na úhlu pohledu, co je vlastně dnes moderní, že?





Ani jedna tahle zlatá kráska neměla jméno, a tak jsem je pojmenovala po japonsku. Tu baňatou konvičku Shibo, což znamená tlustý a tu druhou úzkou konvičku zase Takai, jako že vysoká ;-)

No, jak to tak vypadá, budeme mít doma víc konviček na kytky než hrnků na čaj...






Všechny tyhle konvičky si můžete osahat na živo v Zahradě na niti a k dostání jsou už i na mém eshopu, kde jsou teď se zaváděcí 10% slevou (tu samozřejmě dostanete i když příjdete osobně, stačí si o ní říct). 


A aby toho nebylo málo, mám samozřejmě ke konvičkám i tyhle úžasné rozprašovače... mosazný a měděný, láska na první pohled!


Čím doma květiny zaléváte vy? A kolik máte konviček? 

1 komentář:

  1. Zatim flasky od vina vedou, funkcni a hezkou jsem nasla jen u vas, jen je daleko k Vam. A te Vasi obsesi se nedivim. N.A.D.H.E.R.A
    Krasne dny do stovezate maticky Prahy ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře!