26. dubna 2017

DIY: kamínkové magnetky

Protože jsem nenašla žádné hezké magnety na svojí novou magnetickou nástěnku, vytvořila jsem si svoje vlastní magnetky z kamínků... 

 je to velmi jednoduché, stačí malé neodymové magnety, 
vteřinové lepidlo a nějaké ty kamínky


vyberte si kamínky, které jsou z jedné strany ploché a jejich 
velikost odpovídá síle magnetu... aby vám magnet kámen vůbec udržel
 a prostě magnety na kamínky přilepte
Dejte si pozor, aby zasychající kamínky s magnety byly dostatečně daleko od sebe, magnetická síla je velká a rozhodně nechcete oddělovat magnety s nezaschlým vteřiňákem :-D

Pokud chcete použít kamínkové magnetky na nástěnku, kterou tvoří magnetická barva na stěně, jako to mám já, doporučuji spíše menší kamínky, které se na tenké kovové vrstvě udrží nebo dát na větší kameny magnety dva... jinak mají co dělat udržet samy sebe natož papír.


Normálně mám na nástěnce objednávky a nekonečné "to do listy" tak jsem si
aspoň na chvíli dopřála úžasné ptáky z pexesa od Jany Nachlingerové...
Asi si vyrobím ještě nějaké domů na ledničku, proč mě to nenapadlo dřív?!

4 komentáře:

Děkuji za komentáře!