15. listopadu 2015

Meat Design

20. - 22. 11. 2015 Důl Hlubina

Když mě nedávno oslovila Soňa Malinová (jejíž blog byl jeden z prvních, které jsem kdysi začala sledovat) a pozvala mě se Zahradou na niti na ostravský první ročník designové přehlídky Meat Design, moje srdce zaplesalo. Účastnit se přehlídky, která se koná v krásných industriálních prostorech Dolu Hlubina a ještě osobně potkat kreativní lidi z Ostravska, to mě lákalo velice.

Než jsem ovšem zalistovala v diáři a s velkou lítostí zjistila, že časově nic nevychází a já opět nic nestíhám :-/ 
Se Soňou jsme se ale domluvily na kompromisu. Já sama se sice do Ostravy nedostanu, ale Zahradu na niti tam nakonec budete moci spatřit v inspiračních instalacích a nějaký ten kousek bude i k prodeji.

Podle právě zveřejněného programu to bude stát za to, tak pokud jste z Ostravska, nenechte si to ujít!

ps. nyní si u Olívky můžete přečíst milý rozhovor s Karolínou Skórkovou, která přišla s myšlenkou vytvoření Meat Designu Ostrava!


Dodatek 25.11.
Díky všem za úžasné reakce a vyprodaný stánek, to jsem opravdu nečekala! Na Meatdesign pohledem Jany se můžete podívat zde!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře!