13. března 2015

Revampujte


Minulý podzim jsem pod vedením Evy a jejího Loverevamp kurzu oprášila jehlu a trpělivost a zařadila vyšívání zpět mezi moje koníčky... a to vše jen díky tomu, že jsem náhodou vyhrála v ananasí soutěži Minty Finty...



Vyšila jsem si tenkrát ptačí polštář inspirovaný švédskými folklórními vzory.


Plánuju letos ve vyšívacím kurzu pokračovat, protože jsem zjistila, že bez těch vyšívacích večerů si prostě na vyšívání čas nanajdu, je to dost časově náročné a mně chybí morál, je to prostě tak...


Nové Eviny kurzy výšivky už jsou vypsané a opět je tu i soutěž o vyšívací vouchery, tentokrát u Jedenácti koček.
Stačí odpovědět na dvě otázky, tak to zkuste, třeba budete mít štěstí jako já minule ;-)



Je to lehké jako...




1 komentář:

  1. baví mě, jak je vyšívání teď děsně módní záležitost :) když jsem si jako malá vyšívala, byla jsem za exota :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře!