6. ledna 2015

Flashback

Nějak ty svátky zase rychle utekly...

ale stihla jsem Krkonoše i Savojské Alpy, běžky i sjezdovky, sluníčko i mlhu.


A jako správná blogerka, nesmí chybět podle Rosina desatera bod číslo devět! Moje letošní adventní pípšou vznikla 24.12. málem s křížkem po funuse...

Nejkrásněji balí dárky můj muž...
Labská bouda, nejošklivější horská stavba ever... přiznávám, že jsem kdysi podlepsala petici na její zbourání a teď jsem tam strávila noc... ano, měla se zbourat, zevnitř to není lepší, z pokoje do restaurace asi 100 schodů a ty okna na čele budovy s nejkrásnějším výhledem vedou do chodby, kdo to vymyslel?

Jestli bych jednou něco chtěla mít doma, je to krb.
Nejhezčí PFko, které jsem letos dostala
Večeře po Beaufortsku - Raclette






Janek je selfie profesionál!

Krásný nový rok no.15 !!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře!