3. dubna 2014

Staré za nové/Nové za staré?

Zvláštní, všimli jste si někdy, že ať napíšete staré za nové či nové za staré bez použití slovesa, vždycky z toho vyplyne, že se toho starého zbavujete? Ale já mám moc ráda staré věci a nejlépe ty s příběhem... hrnek s drakem po babičce, starý židle Tonky z bazaru, misky z charity shopu, co jsem si přivezla z Anglie, starou čínskou čajovou konvičku, co jsem objevila v antiku v Javorníku, městečku na konci světa...

A tak mě strašně potěšilo, když jsem na svých toulkách po internetu a blozích zabloudila na stránky TABULETam totiž najdete věci!
Nemusíte chodit po antikách a bazarech, ale můžete lovit staré, krásné a retro doplňky přímo na internetu! Navíc vám už někdo udělá předvýběr a odstraní ty nevkusné, ceny při tom zůstávají stále více než přijatelné, to je službička panečku! Má to jen tu nevýhodu, že pak chcete rovnou ehm všechno...

Já už svůj úlovek ale mám! 
Začalo jaro a letní období salátů tu bude cobydup a my doma nemáme žádné pořádné salátové náčiní, teda, už máme - retro skleněné! Už se těším až při výrobě salátu budu přemýšlet, kdo ho asi používal před mnou a jaké saláty s ním asi míchal.






Nevyhazujte staré věci pro nové, ty nové nemají příběh!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře!