20. září 2016

V hloubi duše

je každý člověk lenochod. U nás doma jsou lenochodi hodně populární hlavně kvůli téhle scéně z filmu Zootopia a tomuhle True facts videu...

Takže když jsem u mojí kamarádky Aničky alias Annanemone viděla nový textilní motiv lenochodů, tak jsem věděla, že mám konečně vybraný vzor na povlečení. No není to geniální? Lenochodi na povlečení? 


Jestli ještě neznáte Aničku Šebestovou
a její značku Annanemone, tak se seznamte!

Anička sice vystudovala Fine Art a Textile design na univerzitě v Londýně, ale protože je Češka, tvoří a žije v Praze a její ilustrace se tisknou na české látky (bavlněný satén) v české textilce a ručně z nich pak šije česká švadlena.




To má jednu skvělou výhodu, můžete si totiž naporoučet všechno možné. Vybrat si nejen velikost povlečení a polštářů, ale i motiv potisku a dokonce jeho velikost! Všechno je velmi precizně zpracované a potisk drží barvu (tohle povlečení na fotkách dole už je nejméně třikrát vyprané).

Vybrala jsem střední velikost lenochodů na peřinu a dva polštáře a ještě na dva polštáře samotné dva větší lenochody - jen teď koukám, že jsem je v tom žehlícím a načechrávacím rauši nainstalovala úplně obráceně! :-O
já totiž zásadně nežehlím, povlečení obzvlášť, to mi přijde jako vrchol marnosti, ale pro focení na blog se teda i překonám, no... to by jaksi bez žehlení nešlo... přiznávám 







Anička ilustruje hlavně to méně populární zvířectvo, které s námi žije na planetě, takže mezi jejími textilními výtvory najdete spoustu originálních věcí. Kdo by chtěl mít toaletku s kočičkama, když může mít toaletku se stonožkama nebo rovnou se švábama

U mě vede povlečení - s chamíkama, s kouhoutama a slepicema nebo s pásovcema, brala bych všechny!



A jaký jsou vaši favoriti? 

11 komentářů:

  1. Těší mě! Fotila jsem svatbu sestry jejího přítele - náhodička:))).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je mi tedy náhodička! :-D Svět je malej a Česko je vesnice!

      Vymazat
  2. Krásné. Díky za seznámení se šikovnou tvůrkyní. Škoda, že neprodává i jen látky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač! Anička určitě prodává i samotné látky, stačí jí napsat a domluvit se na vzoru ;-)

      Vymazat
  3. Lenochodi jsou úžasnííííí a v posteli se lenoší, to je super:))) Eva

    OdpovědětVymazat
  4. :)))) To je vtipné, ti lenochodi obráceně! Anička je super, máme doma velký pásovcový polštář. Mám její tvorbu ráda, pásovec byla láska na první pohled.
    Hele, ty poličky na knihy jsou super, to asi chci do ložnice.

    OdpovědětVymazat
  5. Lenochodí povlečení je super, už jsem na něj u Aničky koukala představovala si, jak v něm v neděli lenoším až do oběda :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krasne lenochodi doupe:-). A mimochodem ta lenochodi scena je dokonala, strase jsem se u ni nasmala:-). M.

    OdpovědětVymazat
  7. Povlečení vypadá moc pěkně. Já bych si sice takové do ložnice nedala, ale důležité je, že vám se líbí a jste s ním spokojená. Já mám radši jednobarevné bavlněné povlečení . Mám fialové, modré, zelené a červené, které mezi sebou střídám.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře!