7. ledna 2015

Jako z Trnkovy Zahrady

S Michaelou Váchovou mě spojila náhoda.

Dlouho jsem se poohlížela po někom, kdo by vyráběl keramické doplňky pro kokedamy, ale nemohla jsem najít nic, co by mě oslovilo. 


Až se mi úplně sama ozvala Michaela a poslala mi několik prvních postaviček...

a já nevycházím z údivu z každé z nich...




jsou jak z Trnkovy Zahrady













Na takové věci já nemám trpělivost ani um, ale jsem ráda, že někdo má! 


Můj oblíbenec je jogín. A kdo padl do oka vám?




8 komentářů:

  1. Mě by se moc líbila liška :). Chodím moc ráda. Nika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na lišku určitě také dojde, každá postavička je originál :-)

      Vymazat
  2. To je nádhera. Snad bych si ani nedokázala vybrat. Okouzlil mě malý princ, zahradník i muž vzhlížející nahoru. A kočičky taky miluji.

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůůů, ty jsou boží !!!!! Dají se někde sehnat ????? Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám v krámku poslední figurku a čekám na další várku, jsem strašně zvědavá, co to bude tentokrát :-)

      Vymazat
  4. Kdybych to tu neviděla, nenapadlo by mě dát si modrého keramického anděla do mísy ke kytce...kokedamu zatím nemám. marca

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře!